KA Online: Tegn og bestil
Nej, det er ikke nødvendigt.
Når du skal tegne en skråløsning, skal du sende din forespørgsel til KA Kundeservice på [email protected].
Ja, alle i HTH har adgang til det direkte sortiment.
HTH GO sortimentet skal fortsat bestilles på formularen Bestillingsliste til KA skydedøre via [email protected]
Chaufførmeddelelser
Op til 5 hverdage før levering kan du ændre i chaufførmeddelelsen ved at skrive til [email protected]
Bemærk: Chaufførmeddelelsen kan bruges til sms-advisering, nøgleplacering m.m. Den kan ikke bruges til f.eks. etagelevering.
Adresseændring
Bestilling via KA Online:
Ændring af adresse indenfor 20 km fra den oprindelige leveringsadresse kan ske op til 2 dage før levering mod et tillæg på DKK 500,-
Kontakt [email protected]
Bestilling via SAS: Kontakt HTH Distribution.
Annullering
Bestilling via KA Online: Kontakt [email protected]
Bestilling via SAS: Kontakt HTH Kundesupport.
Du er altid velkommen til at kontakte KA Kundeservice på [email protected] eller tel. 76 72 15 00, hvis du har spørgsmål til KA Online.
Har du brug for en kort gennemgang af KA Online, kan du se vores online webinar her>
Har du brug for hands-on undervisning, kan du kontakte din KA-konsulent og aftal nærmere.
KA Online: Procedurer
Ja, kunden skal oprettes i begge systemer. KA online bruger du som tegne- og bestillingssystem. Efterfølgende bruger du SAS til fakturering.
Disse to ordretyper findes ikke i KA Online pga. KA Interiørs korte leveringstid.
Alle ordre, der ligger til levering fra og med uge 3, bliver leveret direkte fra KA Interiør.
HTH anbefaler at B2C-kunder bruger KA Online til bestillingen. Sortimentet er også meget bredere i KA Online.
Når KA Interiør har modtaget og planlagt din ordre, bliver den opdaterede leveringsdato sendt til SAS i “Ugeflyt” filen. Det betyder, at du ikke kan se den opdaterede leveringsdato, før KA Interiør har planlagt din ordre.
Du er altid velkommen til at kontakte KA Kundeservice på [email protected] eller tel. 76 72 15 00, hvis du har spørgsmål til KA Online.
Har du brug for en kort gennemgang af KA Online, kan du se vores online webinar her>
Har du brug for hands-on undervisning, kan du kontakte din KA-konsulent og aftal nærmere.
Salgs- og leveringsbetingelse
Ved bestilling via KA Online:
Ønske om specifik leveringsdato eller tidsslot: I vores leveringsoversigt kan du se, hvilke ugedage vi leverer i dit område.
Krav om specifik leveringsdato eller tidsslot: KA Kundeservice skal kontaktes inden ud løb af rettefristen på [email protected]
Ved bestilling via SAS:
Forespørgsel sendes til Nobia Kundeservice ([email protected]) og skrives i chaufførmeddelelser.
KA Interiør leverer på 5-10 arbejdsdage.
Fragt
Ved bestilling via KA Online:
Der er fragtfri levering ved ordre på min. DKK 6.000,-
Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).
Ved bestilling via SAS:
Der leveres fragtfrit til butikken uanset beløb.
Ved bestilling via KA Online: Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).
Ved bestilling via SAS: Her henvises der til HTHs generelle salgs- og leveringsbetingelser.
Der er én chauffør.
Ved bestilling via KA Online: KA Distribution vurderer fra sag til sag om der kræves ekstra arbejdskraft på det pågældende leveringssted f.eks. ved ekstra bredde og høje døre.
Ved bestilling via SAS: Hvis der kræves ekstra arbejdskraft på det pågældende leveringssted, skal HTH Distribution kontaktes inden sidste rettefrist.
Ved bestilling via KA Online: Som udgangspunkt leverer KA til første tørre rum i stueplan. Hvor opbæring i lejlighedskomplekser er muligt skal dette bestilles ved ordreafgivelsen. Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).
Ved bestilling via SAS: Indbæring og fordeling i andre/flere rum og opbæring fra og med 1. sal: Inden udløb af rettefrist skal HTH Distribution forespørges.
Ordren bliver leveret med forvogn (12 x 2,6 x 4 meter)/hænger.
Vær opmærksom på tilkørselsforholdene.
Reklamationer
Ved bestilling via KA Online: Reklamationer skal håndteres via vores servicesite og ikke via mail.
Ved bestilling via SAS: Reklamationer skal håndteres via SAS.
Har du brug for vejledning?
Kontakt KA Kundeservice på tel.: 76 72 15 00 eller på e-mail: [email protected].
Vi er klar til at hjælpe dig.
Mandag – torsdag kl. 9.00 – 16.00 / Fredag kl. 9.00 – 15.00