Fra transit til direkte levering
Få svar på dine spørgsmål om direkte levering fra KA Interiør.
Fra transit til direkte levering
Få svar på dine spørgsmål om direkte levering fra KA Interiør.

KA Online: Tegn og bestil

Når du skal tegne en skråløsning, skal du sende din forespørgsel til KA Kundeservice på [email protected].

Ja, alle i HTH har adgang til det direkte sortiment.

HTH GO sortimentet skal fortsat bestilles på formularen Bestillingsliste til KA skydedøre via [email protected]

Chaufførmeddelelser
Op til 5 hverdage før levering kan du ændre i chaufførmeddelelsen ved at skrive til [email protected]
Bemærk: Chaufførmeddelelsen kan bruges til sms-advisering, nøgleplacering m.m. Den kan ikke bruges til f.eks. etagelevering.

Adresseændring
Bestilling via KA Online:

Ændring af adresse indenfor 20 km fra den oprindelige leveringsadresse kan ske op til 2 dage før levering mod et tillæg på DKK 500,-
Kontakt [email protected]
Bestilling via SAS: Kontakt HTH Distribution.

Annullering
Bestilling via KA Online:
Kontakt [email protected]
Bestilling via SAS: Kontakt HTH Kundesupport.

Du er altid velkommen til at kontakte KA Kundeservice på [email protected] eller tel. 76 72 15 00, hvis du har spørgsmål til KA Online.

Har du brug for en kort gennemgang af KA Online, kan du se vores online webinar her>

Har du brug for hands-on undervisning, kan du kontakte din KA-konsulent og aftal nærmere.

KA Online: Procedurer

Ja, kunden skal oprettes i begge systemer. KA online bruger du som tegne- og bestillingssystem. Efterfølgende bruger du SAS til fakturering.

Disse to ordretyper findes ikke i KA Online pga. KA Interiørs korte leveringstid.

Alle ordre, der ligger til levering fra og med uge 3, bliver leveret direkte fra KA Interiør.

HTH anbefaler at B2C-kunder bruger KA Online til bestillingen. Sortimentet er også meget bredere i KA Online. 

Når KA Interiør har modtaget og planlagt din ordre, bliver den opdaterede leveringsdato sendt til SAS i “Ugeflyt” filen. Det betyder, at du ikke kan se den opdaterede leveringsdato, før KA Interiør har planlagt din ordre.

Du er altid velkommen til at kontakte KA Kundeservice på [email protected] eller tel. 76 72 15 00, hvis du har spørgsmål til KA Online.

Har du brug for en kort gennemgang af KA Online, kan du se vores online webinar her>

Har du brug for hands-on undervisning, kan du kontakte din KA-konsulent og aftal nærmere.

Salgs- og leveringsbetingelse

Ved bestilling via KA Online:
Ønske om specifik leveringsdato eller tidsslot: I vores leveringsoversigt kan du se, hvilke ugedage vi leverer i dit område.
Krav om specifik leveringsdato eller tidsslot: KA Kundeservice skal kontaktes inden ud løb af rettefristen på [email protected]

Ved bestilling via SAS:
Forespørgsel sendes til Nobia Kundeservice ([email protected]) og skrives i chaufførmeddelelser.

KA Interiør leverer på 5-10 arbejdsdage.

Fragt

Ved bestilling via KA Online:
Der er fragtfri levering ved ordre på min. DKK 6.000,-
Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).​

Ved bestilling via SAS: 
Der leveres fragtfrit til butikken uanset beløb.

Ved bestilling via KA Online: Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).​

Ved bestilling via SAS: Her henvises der til HTHs generelle salgs- og leveringsbetingelser.

Der er én chauffør.

Ved bestilling via KA Online: KA Distribution vurderer fra sag til sag om der kræves ekstra arbejdskraft på det pågældende leveringssted f.eks. ved ekstra bredde og høje døre.

Ved bestilling via SAS: Hvis der kræves ekstra arbejdskraft på det pågældende leveringssted, skal HTH Distribution kontaktes inden sidste rettefrist.

Ved bestilling via KA Online: Som udgangspunkt leverer KA til første tørre rum i stueplan. Hvor opbæring i lejlighedskomplekser er muligt skal dette bestilles ved ordreafgivelsen. Se betingelserne i KA Interiørs generelle salgs- og leveringsbetingelser (prisliste).​

Ved bestilling via SAS:  Indbæring og fordeling i andre/flere rum og opbæring fra og med 1. sal: Inden udløb af rettefrist skal HTH Distribution forespørges.

Ordren bliver leveret med forvogn (12 x 2,6 x 4 meter)/hænger.

Vær opmærksom på tilkørselsforholdene. 

Reklamationer

Ved bestilling via KA Online: Reklamationer skal håndteres via vores servicesite og ikke via mail.

Ved bestilling via SAS: Reklamationer skal håndteres via SAS.

Har du brug for vejledning?

Kontakt KA Kundeservice på tel.: 76 72 15 00 eller på e-mail: [email protected].
Vi er klar til at hjælpe dig.
Mandag – torsdag kl. 9.00 – 16.00  /  Fredag kl. 9.00 – 15.00 

Else Rumler
Inge Vind Nielsen
Lisbeth Kaspersen
Lisbeth Kaspersen
Veronica Klasson
MSC
Marie S. Christensen
Sonja Grundahl Larsen
error:
Scroll to Top